luni, 11 aprilie 2011

Eu .

Despre mine ..



Hăălow .
 Sunt :
╳ ♥ Silenţios ♥ ╳ - dăăă copy paste şi şuge ' mă revin după publicitate DND .
 - Original nume :
 Roxxyndra :o3 . !


Cred că atat vă intere bhuăă nu ?
Lenea e mare ţărane şi n`am chef de poveşti de adormit copşhii sau de scris .
Dacă te intere atat de mine aflăă singur .
Dar n`a hai să zic numai atat să nu zici că is nesimţită :

- Măă iubesc pe mine .
- Îmi iubesc prietenii enorm .
- Îmi iubesc băăiatul la maxim .
[ Andrei ]  este viaţa mea şi o să fie pe veci în sufletului meu : x .

Piţzipoancă nu sunt pentru că urăăsc manelele .
Rockeriţă nu mă consider dar recunosc iubesc rockul .
Emo nu mă consider dar ador stilul lor .
Să vă zic incă ceva . Cei ce mă imită sau mă copy paste să ştiţi că tot eu sunt cea Originală .
Ţie ciudă că sunt Rrraraită ? soryy . :]
Aşa m`a lăsat Dumnezeu bro . Nici măta nu te`a făcut perfect făă` .
Cam atat despre mine căă numai te inveţi şi după aceea ceri mai multe detali şi n`am vreme de prostile tale . xD
Ciuşh .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu