luni, 11 aprilie 2011

El : x .

Tu eşti tot ce am mai scump pe acest pamant : x . Te iubesc iubitule :* !!!




-  Eşti în gandul meu mereu şi visez să'ţi sărut buzele de mii de ori. : x .
Mă uit în ochii tăi şi simt că tu eşti tot ce mi'am dorit  :"> .

- Pentru tine am renunţat la familia mea , la prietenii ..
Te iubesc şi nu doresc să te pierd :( .
Cat te iubesc nu poate nimeni să schimbe asta : x .
Te iubesc al meu : x .

- Iubitule tu ai fost singura persoană
care a ştiut să ajungă în adancul sufletului meu  .
Doar tu scumpul meu ai fost langă mine la bine şi la rău
Şi de aceea doar pe tine am ajuns să te iubesc puiuţ .

- Aş vrea ca atunci cand te doare să împărţim aceeaşi durere .
Îmi doresc să trec prin război .
Doi copii care visează la soare după ploi , două suflete rătăcite printre speranţă şi o inimă care va plange dacă nu o vei ţine in braţe :( . Printre mii de ganduri grele uşor simt că zbor , pe de altă parte sunt momente în care nu ajung pană la nori , pe de altă parte tu eşti soarele din zori şi întunericul cel rece care îmi dă fiori şi o serie de ganduri grele .. Cum trec peste ele ? .. Ca felul tău de'a fi călca mereu pe aripile mele , am o inimă care la două se împarte , eşti aproape şi totuşi atat de departe :( .
Să fii langă mine tu noapte de noapte , vreau cand te alint şi tu să mă alinţi , vreau să fim un întreg şi să nu mă minţi , adorm cu sărutul tău pe buze şi mă gandesc cum ar fi dacă aş putea să nu mă mai trezesc ..
Te iubesc cel mai mult pe lumea asta .. eşti inima mea , aerul meu , drogul meu , viaţa mea . : x .
Te iubesc iubitule : x

Ce`am simţit pt tine nu am mai simţit niciodata : x . Este un sentiment Ciudat : x . Dar sincer :"> . începuse să îmi placă : x . Te iubesc :*:* ! Sunt înnebunită după tine . 8-> .  Şi nu mie teamă să recunosc cum le este altora . [-x Te visez noapte de noapte . :*:( . Dar am uitat să îţi spun că ... :-"  .. Te vreau doar pe tine . : x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu