vineri, 22 aprilie 2011

Ce simt pentru tine : x

Te`am iubit , Te iubesc şi Te voi iubi pe veci iubitule :( :* .


Niciodată nu voi avea destul timp să îţi redau în cuvinte tot ce simt pentru tine .
- Iubire , pasiune , dorinta ... tot ce ştiu e că voi încerca mereu să fac mai mult decat posibil , pentru a te păstra aici în inima mea .
Voi fi întotdeauna aici să te iubesc , voi preţui întotdeauna căldura zambetului tău şi fericirea inimii tale ...
Voi încerca întotdeauna să găsesc cuvinte să'ţi mulţumesc pentru că ai umplut viaţa cu vise devenite realitate şi amintiri frumoase ... Te iubesc nu doar pentru ceea ce eşti , ci pentru ceea ce sunt eu cand sunt cu tine ...
Te iubesc pentru că mă ajuţi să fac din viaţa mea nu o tavernă , ci un templu ...
Cu tine am descopert fericirea ... fericirea care mă face să mă simt că trăiesc cu adevărat eşti tu . Împlinirea şi fericirea au venit odată cu tine ... şi dacă tu n'ai fi n'as mai fi nici eu , pentru că eu .... am devenit tu ... Trăiesc prin tine , fiecare clipă a vieţii şi o voi trăi pană la moarte ... Iar cand voi inchide ochii pentru totdeauna , tu să'mi pecetluieşti buzele cu un sărut pentru a le încălzi , iar picioarele să mi le acoperi cu petale albe de trandafiri  şi langă ureche să îmi aşezi trandafirul roşu al iubirii eterne , ce va lumina chipul meu învăluit de tristeţea morţii .
Iar ... de vei zări o lacrimă ce se va scurge pe obrazul meu palid să ştii că e de rămas bun ... şi cand pămantul îmi va acoperi trupul care candva tu l'ai atins să'ţi ..... aminteşti că te'am iubit dintotdeauna sincer ... şi acea iubire nu s'a stins .. dar să nu plangi , că eu voi fi mereu cu tine , chiar dacă doar în vise ...
Iar pe mormantul meu din florile ce mi le'ai adus să scrii cuvantul : " FERICIRE " , căci am simţit'o datorită ţie şi să nu uiţi că te iubesc chiar dacă nu mai sunt ... Tu eşti infinitul din sufletul meu , tu eşti şi vei ramane doar al meu ... !


Iubirea ta pentru mine este un răsărit de soare .
În fiecare zi diferit , dar mereu la fel de frumos : x !

Sunt cea mai fericită şi norocoasă că eşti şi vei rămane alături de mine . Te iubesc şi voi rămane mereu alături de tine !

Dragostea nu se spune , ci se simte 8-> .

Eşti viaţa mea şi o să fi pe veci în sufletul meu îngeraş : x .  

Te iubesc enorm iubitule !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu