duminică, 1 mai 2011

Ai grijă de viaţa mea iubitule : x

Îţi închin ţie viata mea ...


Îţi ofer ţie îngerul meu păzitor ca să fii de două ori mai în siguranţă ..
Îţi ofer zambetul meu ca să fii de două ori mai fericit ..
Îţi ofer ţie ochii mei ca să te vezi cel mai frumos baiat ..
Îţi ofer ţie gura mea ca atunci cand nu sunt cu tine să'ţi pot spune Te iubesc ..
Îţi ofer urechile mele ca să'mi poti raspunde ..
Îţi ofer trupul meu ca să ai în braţele cui sta ...
Îţi ofer dragostea mea pentru ca lacrimile tale să fie doar de bucurie ..
Îţi ofer gandul meu ca să ştii că Te iubesc .. păstrez la mine tot ce e rău ... pentru ca ştiu că atunci cand sunt cu tine pot învinge orice rău ..
Îţi ofer lacrima mea ca să ştii cat as suferi dacă te'aş pierde ..
Îţi ofer tot ce pot dar nu pot să'ţi ofer totul ..
Îţi ofer un sărut ca o scrisoare de dragoste ..
Îţi ofer mainile mele ca să te pot mangaia tot timpul ..
Şi mai presus de toate ....
Îţi ofer locul meu în Rai ... !!!
Te iubesc din toată inima .
Pentru că viaţa mea ar fi neutră fără zambetul tău de copil matur .


Eşti soarele ce îmi luminează viaţa , în fiecare dimineaţă aş vrea să mă trezesc cu capul pe pieptul tău , în fiecare clipă eşti imaginea minţi mele , aproape de inima mea vei fi mereu . Tu eşti dragostea mea şi tot ce îmi doresc . Odată cu tine am învăţat ce înseamnă să iubeşti , doar langă tine mă simt în siguranţă .  [ Andrei ] este numele ce vreau să îl strig o întreagă viaţă te ador .  : x
Te iubesc motanell :*
Ai apărut în viaţa mea ca o rază de soare ce mi'a adus în suflet numai bucurii , cu ochii tăi senini mi'ai arătat că dragostea există , iar tandreţea şi frumuseţea sufletului tău mi'au cucerit inima ..
Ar fi pustie lumea fără tine şi lipsa ta ar fi un vesnic chin şi nu'mi doresc decat să fii cu mine mereu în braţe să te ţin . De aceea nu mă'ncumeţ să'ţi dau pace , legaţi pe viaţă mereu vreau să fim .
Sărutul tău tău îl simt mereu pe buze , mă faci să plutesc cand îmi zambeşti , lasa'mă să fiu langă tine toată viaţa şi să îţi spun mereu cat Te iubesc . Aş vrea să fiu zăpadă , să mă topesc pe trupul tău , să mă evapor şi să ajung adanc în sufletul tău .
Orice drum parcurs este mai frumos în doi ... pană chiar şi viaţa este mai frumoasă cand ti'o petreci în doi de aceea eu te rog acuma să fim mereu amandoi .
Te iubesc pentru că exişti , te iubesc pentru că eşti langa mine mereu , te iubesc pentru tot ceea ce eşti tu . Te iubesc pentru că te iubesc . Eşti totul pentru mine . Ai apărut în viaţa mea pe neaşteptate , m'am indragostit de tine pe neaşteptate şi crede'mă a meritat .... aşa că ... nu uita ... undeva cineva se gandeşte la tine şi la zambetul tău şi se bucură de prezenţa ta în viaţa sa .. Cand sinceritatea ochilor tăi va parcurge aceste randuri , te rog opreşte'te din tot ce reţine şi gandeştete la mine . O zi fără tine este o zi pierdută . :( .
Te iubesc printul meu :*
Îngeraşul meu .. langă tine sunt cea mai fericită fată de pe pămant . Am bătut la uşa inimi tale şi m'ai lăsat să intru , iar acum îngeraşul meu nu mai vreau să ies . Am intrat în inima ta . Acum tu eşti în braţele mele şi nu te voi mai lăsa să pleci niciodată . Eşti totul pentru mine !!!
Oricat de întuneric ar fi tu reuşeşti să străluceşti mai puternic decat soarele !
Am aplecat capul cand am greşit ! Numai tu meriţi tot ce e mai bun pe acest pamant !!!
Cu tine vreau să merg peste tot , să fim mereu împreună , să nu ma laşi niciodata singură .
Cele mai frumoase zile alături de tine . : x . Uite !!! Cum ai zambit cum a ieşit soarele !!! Zambetul tău minunat care m'a fermecat !!!
Iubitule să ştii că tu eşti cel mai important pentru mine decat viaţa . Te voi iubii pană la moarte şi dincolo de ea .
Te iubesc din toata inima puiule >:D< .
Mie dor de tine :( :* .
Te sărut guriţă :*:*:* .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu