sâmbătă, 17 decembrie 2011

Iubirea te poate ..

Iubirea te poate face fericit/a .. dar te si omoara :| ..


 Daca in drumul tau spre fericire vei suferii plange muntilor nu plange omului caci compatimirea lui este o ironie amara .. :|
Visez in tacere astern ganduri si soapte , tot mai mult singura in tristete as vrea sa ascult dar nu inteleg tacerea ...
Doar amintirea mi`a ramas nimic mai mult simt totul si acum mi`e dor de tot , lacrimi imi curg si mie greu sa duc doar tristetea ma inconjoara ... simt ca imi frange gandul sufletului imi plange nimic nu ma va mai alina .. viata mi`e distrusa iar iubirea se stinge ... fiecare cuvant e o speranta in plus fiecare clipa trecuta imi spune ca moartea mea e aproape , iar eu inca visez ..
Totul e departe mult prea departe ca sa mai pot fi si eu .. :( ..
Sufar si nimeni nu ma intelege plang si nimeni nu ma aude ...
Inima imi bate din ce in ce mai tare , lacrimile`mi curg in nestire si sufletu`mi arde de moarte , durerea imi apasa pieptul ... doare ... dar doare asa placut :| ... lacrimile imi curg si imi inunda trupul obosit ...
Tristetea imi curge prin vene si viata incet se scurge din mine , iti vad chipul pentru cateva clipe .. esti aievea ?? sau un vis :| ?? ..
Brusc dispari .. atunci stiu ca n`ai fost decat o amagire , o amintire , un singur moment intr`o infinitate de ani , o adiere de vant , un inger cazut ..
Am cautat iubirea si am gasit suferinta .. am cautat fericirea si am gasit durerea .. :| ..
Acum plang cu lacrimi negre , plang ca sa pot uita , ca sa pot zambi din nou .. dar am murit cu inima sfaramata de atata tristete .. :((
Acum sunt doar o amintire risipita in timp in cautarea iubirii .. am pierdut tot ce aveam :(( ..
Acum stiu ca iubirea nu poate fi gasita asa usor ea vine si pleaca singura cand doreste , ea e de negasit atunci cand o cauti .
M`ai facut sa te ador , mi`ai luat totul , toata iubirea si m`ailasat secatata de atata plans .. cu obrajii in lacrimi imi trimit gandurile catre tine dar se intorc mai amagite decat au plecat ..
Cel mai trist lucru este sa iubesti si sa nu fi iubit/a .. sa realizezi ca atunci cand credeai ca traiai Raiul pe pamant .. tu defapt ardeai in focurile Iadului .. :|:| ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu