luni, 5 decembrie 2011

Totusii nu inteleg :| ...


Totusii ...






Totusii ..
Dc sa fie asa si nu invers .. ?
Dc cateodata am nevoie de toti si alteori nu am nevoie nici macar de mn 8-| . ?
Sunt prezente atatea sentimente la un loc :
- ura
- iubire
- amaraciune
- tristete ..
Zambesc " poate " de cele mai multe ori fara rost .. stiu ce ma asteapta si nu accept ..
Culeg de fiecare data lacrimile acelora pe care`i consider aproape ..:|
Dar mie cine mi le culege :| ?
Si imi place sa ma duc cu vorba :
||| numai asa inteleg pe ceilaiti |||
Dc nu sunt capabila sa`mi controlez sufletul ?
Dc ?
Dc mereu imi mint inima cu o asa cruda nepasare .. scarba si totodata .. lacomie ?
Ca stii tu .. :-@
# Viata are partii frumoase .. parti intunecate .. parti pur si simplu stinse .. Timpul se scurge pe ranile moarte .. #
Gandurile mi se infatiseaza in minte ca roiurile negre din furtuni nestrabatute ..
Si tu ramai acelasi :
- acelasi om lipsit de sclipire
- acelasi neinsemnat din viata mea .
Nepasarea ta insa atinge margini frante ale lumii noastre , castiga dispret si cerseste amintiri prea surde pt a fi amintite .. :):|:-j 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu